i Love this Quotes

"I asked Allah for strength & Allah gave me difficulties to make me strong, I asked Allah for wisdom & Allah gave me problems to solve, I asked Allah for courage & Allah gave me obstacles to overcome, I asked Allah for love & Allah gave me troubled people to help, I asked Allah for favours & Allah gave me opportunities.... Maybe I recieved nothing I wanted, but I received everything I needed.".....Alhamdulillah :)

Monday, January 3, 2011

Semua Kehidupan Adalah Experiment...Experiment Yang Banyak Adalah Lebih Baik



omputih cakap All life is an experiment, the more experiment u make the better...tapi bagi i..i x nampak pun ape experiment yang sedang i buat...ape experiment yang telah i buat..siyesly i tak nampak hasil yang patut dibanggakan...tapi sebaliknya....

i terase yang i terlalu banyak membuang masa selama i hidup ni...22 tahun..but nothing..ape yang i ade?? i sendirik pun tak tahu...

pernah ke i tanye pade diri i ape yang i mahu dalam diri i?? ape tujuan sebenar hidup i?? puaskah i dengan kehidupan i yang macam ni?? tak pernah langsung soalan tu terlintas dalam fikiran i...tak pernah langsung...sebabnye i cume buat perkare mengikut kata hati i...tapi ape yang ade? ape yang dapat?? ape yang patut i tunjuk dan bangga kan pade orang lain macam mana orang lain boleh bangga kan dengan ape yang die perolehi??

ellis..sile berhenti berkhayal..fikirkan mase depan...bangkitlah dari tidurmu..buktikan yang kamu boleh..yang kamu tidak sekali-kali mudah untuk dipermainkan...buktikan yang kamu tidak mudah untuk dipersendakan...dan buktikanlah kepade semua...yang kamu boleh hasilkan experiment yang boleh dibanggakan...jangan buang masa..dan bangkitlah...hasilkan experiment yang baik dan berkualiti...

3 comments:

kmvsblogger said...

Dlm kehidupan ni kita sentiasa kena memilih jalan..pilihlah mn yg terbaik utk kita..huhuhuhu

||| PöJìé PööH ||| said...

Hidup umpama projek..
Projek kehidupan..
Kadangkala eksperien kita berjaya..
Kadang2 gagal..
Xkisah la berjaya atau gagal eksperimen tuh, matlamat untuk kehidupan perlu diteruskan

PojiePooh; Hanya Satu...

abgteror said...

takmo projek takmo projek...dah penuh sgt2 da projek kat opis nih....urghhhh!!

topik panas:
Gadis Kelantan: Sedap Di Makan ???