i Love this Quotes

"I asked Allah for strength & Allah gave me difficulties to make me strong, I asked Allah for wisdom & Allah gave me problems to solve, I asked Allah for courage & Allah gave me obstacles to overcome, I asked Allah for love & Allah gave me troubled people to help, I asked Allah for favours & Allah gave me opportunities.... Maybe I recieved nothing I wanted, but I received everything I needed.".....Alhamdulillah :)

Tuesday, January 25, 2011

Baru La Aku Tau Selama Ni Kau Tolak Cinta Aku Sebab "Jantan Takder Telur" | Kau Tolak Cinta Aku Mentah2 Walaupun Aku Sayang Dan Cintakan Kau


baru la aku tau selama ni kau tolak cinta aku sebab "jantan takder telur"..akhirnya tuhan tu makbulkan jugak doa aku supaya kau rasa apa yg aku rasa selama ini..kau tolak cinta aku mentah2 walaupun aku sayang dan cintakan kau..kau mmg perempuan yang tak reti menghargai insan yang menyayangi kau..akhirnya apa yg kau dapat jantan takde telur dan dayus..aku bersyukur selama ini derita yang aku pendam akhirnya terungkai jugak..aku dapat kasih yg tak terhingga dari tunang aku..29hb ni aku akan nikah dengan dia dan kau hanya la kenangan pahit yang akan aku buang jauh2..untuk jantan takde telur dan dayus yang kau marahkan aku ucapkan "terima kasih tak terhingga" kerana telah menyakiti hati kau..dan akhirnya kau tau betapa sakit nye hati ini dilukai..aku doakan kau temu kebahagiaan di dunia dan akhirat..dan aku maafkan atas segala perbuatan kau terhadap aku..derita ku digantikan dengan bahagia..




sorry la bro...aku tak tau la plak yang ko ade hati dekat aku..dan aku tak tau la pulak kalau aku ni pernah menyakiti hati kau apetah lagi menolak cinta kau mentah-mentah kan..x pernah lak aku sangka yang ko begitu mendalam cintakan aku sampaikan kau kecewa + frust bagai nak rak pulak kan..honestly aku memang tak kenal la ko  ni sape..mybe kau salah orang kot...if ko tu gentleman n not gentelmen...pls show ur self oke...n if betul ko masih ade tak puas hati lagi dengan aku face 2 face la dengan aku...x pon talk direct kat aku 012-9789646 ...cakap blakang pon x guna jugak kan...

pape pon..congratulations for ur upcoming wedding..hopefully ko kekal la dengan tunang ko yang konon pengganti aku tu kan..one more things, thanks la sebab aku dulu yang ada kat hati ko before ur fiance..thanks sangat2 sebab pernah menyintai dan menyayangi aku sepenuh hati kau...



p/s : apsal pulak aku nak kecewa + sakit hati bagai ni sume...xde istilah kecewa dalam hidup aku apetah lagik putus asa...lu salah orang la bro...cool bebeh...

3 comments:

Pendekar Berkuda said...

kenapa pendekar plak jadi mangsa??

adesh~!

Pendekar Berkuda said...

wah..ada num fone di situ...

boleh amik ni.. haha~!

gurau saja..

so, kepada sesiapa yang nak ngorat datin ni.. silalah sambar num fon itu okeyh??

digalakkan~!

miyahahaha~!

wanacesh said...

sudah2 la tu elis u kan datin banyk lagi datuk nk ngorat u kn,,btw i agak jengkel dgr statementjantan xde telur,,maybe u blh gntikan dgn ayam ke?sbb ayam jantan memag x bertelur,,hahaha,,

p/s: juz kidding,,

A ShOulDer To Me To CrY oN,,: Pergaduhan adik beradik paling TOP di Malaysia!!