i Love this Quotes

"I asked Allah for strength & Allah gave me difficulties to make me strong, I asked Allah for wisdom & Allah gave me problems to solve, I asked Allah for courage & Allah gave me obstacles to overcome, I asked Allah for love & Allah gave me troubled people to help, I asked Allah for favours & Allah gave me opportunities.... Maybe I recieved nothing I wanted, but I received everything I needed.".....Alhamdulillah :)

Monday, January 17, 2011

Jerawat Tu Penyeri Muka | Jerawat Comel



ouchh...jerawat comel sudah dok bertepek dekat pipi i yang gebu neh..

kehkehkeh..gebu la sangat ellis...

macam kertas pasir ade la muke u tu...

erkk..mesti ramai yang takot dengan jerawat kan..kan..

sebab ramai yang jadikan jerawat tu musuh ketat beliau...

jerawat adalah pemusnah untuk muka kelihatan cantik dan comel..

tapi kan..bagi i..jerawat tu lah penyeri muka i..selain dari tahi lalat i neh..heeee

terase cam famous la pulok bile de jerawat kat pipi yang comel ni..

ye la..mane taknye..dah sume orang dok tegur apesal pipi tu de jerawat..

kan famous tu kan...jerawat seketol pon..heboh satu pekan dok menanye..kehkeh..

kalah artis tau...

x sangke pulok jerawat ni mendapat perhatian yang menyeluruh..hahaha



p/s :
bile lah jerawat comel i neh nak surut eh...haish..


4 comments:

CahayaCintaIlahi said...

hehe ade org jerawat tu penyeri muke
ade org jerawat tu. mang tak patot ade
di muke.. hehe tp kalo jerawat kt muke
awk mst jerawat tu jerawat comel ;)

! Encik Nakal ! said...

hahahhaa..jerawat oh jerawat

bungakuning . said...

jerawat manis ler tuu :)

Mia Liana said...

kalau ada jerawat janga diusik... nanti ada kesan parut lak... jangan tensen2 dan susah hati...