i Love this Quotes

"I asked Allah for strength & Allah gave me difficulties to make me strong, I asked Allah for wisdom & Allah gave me problems to solve, I asked Allah for courage & Allah gave me obstacles to overcome, I asked Allah for love & Allah gave me troubled people to help, I asked Allah for favours & Allah gave me opportunities.... Maybe I recieved nothing I wanted, but I received everything I needed.".....Alhamdulillah :)

Friday, January 14, 2011

Perasaan Apakah Ini | Serba Salah |




perasaan apekah ini??

rasa tak sedap...

fikiran terganggu...

emosi tak stabil..

mood kelaut...

rasa serba salah...

tapi kenapa??


- tolong motivate kan i :(


p/s : mungkin agak betul keputusan aku b4 this yang x nak pakai hp..aku rase lebih aman dan tenteram bile x didampingi oleh mane-mane org...bila aku start pakai hp semule...semua org buat perasaan aku jadi pelik...aku benci gile perasaan macam ni...

ya allah...tenangkanlah hati ku ni ya allah...buanglah segala rasa buruk prasangka dekat mana-mana orang sekali pun...dan tolonglah buang segala fikiran negatif aku dekat orang..dan tolong lah aku untuk berlaku adil menjaga perasaan orang....aku tidak berniat langsung mahu melukakan sesiapa...

7 comments:

sukahaha said...

pasal apa lak ni kekeke...

jemput sini yer
blog Matdin

CahayaCintaIlahi said...

yunk perasaan jew tu jgn ikOtkan sgt ye.. ;)

eja kamel said...

sabar la yer..think +ve...dont think too much. nti lg stress. have a nice day nway!

Datin Ellis Suriyani said...

@CahayaCintaIlahi...tu la..perasaan jahat suke sangat datang menyinggah...ehem..watpe je tu yang...

Datin Ellis Suriyani said...

@eja kamel...tgh stress la ni..kepale dah berdenyut-denyut dh

CahayaCintaIlahi said...

ehek.. tu la abaikan k
takde wtpe i nak balek ni
nak off9
bdn tak sht.
tkcre dear..jmpe lagi nt ye ;)
have a nice weekend ok

mohd sasuke said...

fikir positif..sume akan jd neutral balik..