i Love this Quotes

"I asked Allah for strength & Allah gave me difficulties to make me strong, I asked Allah for wisdom & Allah gave me problems to solve, I asked Allah for courage & Allah gave me obstacles to overcome, I asked Allah for love & Allah gave me troubled people to help, I asked Allah for favours & Allah gave me opportunities.... Maybe I recieved nothing I wanted, but I received everything I needed.".....Alhamdulillah :)

Saturday, December 18, 2010

Giler Punya Rindu..Tak Boleh Di Tahan Lagi!!!



siyesly i memang rindu giler dengan orang-orang kesayangan i neh...i rindu waktu-waktu kami bersama..waktu-waktu kami bertukar pendapat...waktu kami bermanje...waktu kami bermesra..waktu kami bertepuk-tampar n waktu kami tidur sebantal...eh..x..x...tipu..kami tak pernah tidur sebantal...kami tidur di bantal masing-masing...

i bukan rindu dengan kekasih hati or what..tapi i rindukan bloggers kesayangan i..i rindu nani..i rindu cik ailebiu..i rindu abg remedy, i rindu cik TTT...i tak rase kami mesra macam dulu..kemesraan tu dah hilang sekarang..hurmm..maybe disebabkan i yang tetibe hilang ghaib beberape bulan yang lepas...tapi tu semua tak diduga...kalau boleh i pon taknak insiden tu berlaku...

sekarang i rase semua cam jauh..yes i knoe..semua ade kerje masing-masing...i pon bz ngan keje i...apetah lagik mereke kan..kan...yang sibuk study tu sume...hurmm..siyesly, i rindu sangat-sangat....

hopefully bile i dah kembali aktif berblogging ni..kami akan mesra macam dolu-dolu..peluk-cium sesame...ouchh...i memang rindu giler....

eh..korang rindu i jugak tak macam mane i rindukan korang???

2 comments:

REMEDY said...

welcome back ellis....

nanie said...

huwaa..i pun rindu u yang!
rindu sngat!!