i Love this Quotes

"I asked Allah for strength & Allah gave me difficulties to make me strong, I asked Allah for wisdom & Allah gave me problems to solve, I asked Allah for courage & Allah gave me obstacles to overcome, I asked Allah for love & Allah gave me troubled people to help, I asked Allah for favours & Allah gave me opportunities.... Maybe I recieved nothing I wanted, but I received everything I needed.".....Alhamdulillah :)

Friday, December 31, 2010

Asyik² Fahmi...S.Kunalan Tak Mau Ke?



haish...dari kelmarin...asal i masuk blog orang je, sibuk dok cite pasal si Khairul Fahmi Che Mat...masuk blog ni cite pasal Fahmi...masuk blog tu plak cite pasal KFCM...erkk..hebat betul penangan si KFCM tu ye....kalau dulu xde lak name die disebut-sebut ramai...kalo x asek je name si kembar Zaquan Adha & Aidil Zafuan jadik kegilaan ramai..termasuklah i..errr....

memang tak dinafikan KFCM memang hebat beraksi sewaktu perlawanan haritu...memang cekap gile die tangkap bola..seolah-olah ade magnet yg menarik bola tu kat tangan dia kan..kan..kan...tapi die xde nak gune magnet2 ni de...tu sume kecekapan dan skill tersendiri dari KFCM...syabas diucapkan...

heee...sweet kan dorang..

i x de la fanatik giler dengan KFCM...tapi agak minat jugak lah..kahkahkah...poyo ellis...sepak kang baru tau...honestly i x minat die..sebabnye die dah berpunye...tapi kalau die x berpunye akan ku carik die sampai ke lubang cacing... :D...sudah la ellis..jangan nak berangan....duduk je dendiam sudah...


skali tgk cam saleem pun ade gak kan.... :D


eh...eh...S.Kunalan..korang x mau ke rebut-rebut?? dok cite pasal die???...kekehkeh...

4 comments:

siti faridah harun (nama penuh tu) said...

gunalan x nak lah,,, evergreen ,, hahaha

intanfarhana said...

just followed u ;D

Mr. TN_SkY said...

ahahaha...S,kunalan kompom awek2 india minat dye..popular tuu :D

miss hunnybunny said...

haha..belum tiba masa untuk kunalan terkenal lagi kowt..sebab uh xde yang nak rebut2..