i Love this Quotes

"I asked Allah for strength & Allah gave me difficulties to make me strong, I asked Allah for wisdom & Allah gave me problems to solve, I asked Allah for courage & Allah gave me obstacles to overcome, I asked Allah for love & Allah gave me troubled people to help, I asked Allah for favours & Allah gave me opportunities.... Maybe I recieved nothing I wanted, but I received everything I needed.".....Alhamdulillah :)

Wednesday, May 4, 2011

PDRM Main Silap Mata Ke? Bila Nak Dedahkan Pelakon Lelaki Porno Video Seks?



Dah berapa lama Pihak PDRM membisu dalam menjelaskan kepada rakyat Malaysia hasil keputusan Video Seks. Trio T telah di ambil keterangan nya malah semua para media juga di ambil keterangannya termasuklah dengan Papa Gomo yang 2 kali di ambil keterangan dalam isu Seks Video. Hasil keputusannya?

Pihak Polis setakat ini hanya mengumumkan bahawa hasil siasatan Polis mendapati Video Seks yang di serahkan oleh Dato Eskay adalah Tulen. Pihak PDRM juga mengesahkan bahawa Pelacur China yang beraksi di dalam Adengan Ranjang dalam Video seks itu adalah Pelajar di sebuah Kolej Swasta dan berasal dari China malah keterangan dari China Doll itu juga telah di ambil pihak Polis.

Persoalan buat kita semua apa lagi yang pihak Polis dok tunggu? Bila pihak Polis nak dedahkan bahawa Pelakon Lelaki dalam Video Seks itu adalah Dato Seri Anwar Ibrahim?

Video Seks Full Version juga telah tersebar dan rakyat semakin jelas bahawa Individu dalam Video Seks itu adalah Dato Seri Anwar Ibrahim. Malah Dato Eskay juga telah memberikan kerjasama sepenunya dengan memberikan maklumat dan turut menyerahkan DNA nya kepada pihak Polis dalam memudahkan siasatan.
Jadi kat mana yang susah sangat Pihak Polis nak keluarkan kenyataan Rasmi siapa pelaku Lelaki yang Bersetubuh dengan Pelacur China dalam Video Seks tu?

Pihak PDRM sewajarnya mendedahkan keputusan siasatan dengan mendedahkan Identity lelaki Yang beraksi dalam Video Seks kepada Rakyat Malaysia. Malah seluruh Dunia juga ingin mengetahuinya. Jangan lah simpan keputusan siasatan ini sehinggakan rakyat terpingga pingga.

Gomo harap Pihak Polis dapat mendedahkan Identity Lelaki yang Beraksi dalam Video Seks dengan secepat Mungkin memandangkan isu ini merupakan isu yang wajar di jelaskan kepada rakyat agar mengelakkan kekeliruan.

No comments: