i Love this Quotes

"I asked Allah for strength & Allah gave me difficulties to make me strong, I asked Allah for wisdom & Allah gave me problems to solve, I asked Allah for courage & Allah gave me obstacles to overcome, I asked Allah for love & Allah gave me troubled people to help, I asked Allah for favours & Allah gave me opportunities.... Maybe I recieved nothing I wanted, but I received everything I needed.".....Alhamdulillah :)

Saturday, July 2, 2011

Pehal Curik URL Blog Aku?? Damn La..



Damn la ko..pehal lak ko curik URL blog aku ha??...dah la blog aku yang ni bermasalah sejak Blogger wat maintenance haritu..bila org search je..sure la x jumpe blog aku yang DatinEllis ni kan...aku pon x tau la pe masalahnye kan sampai jadik camtuh...

dah tu tetibe plak...bile aku search kat Yahoo ke..Google ke name Datin Ellis..boleh plak die kuar URL blog lame (gadis1810.blogspot.com) aku yang kene godam tu...dah la delete blog lame aku..pahtu curik skali title blog haku...xde bende lain ke ko nak buat haa???...

Blogger ni pon satu gak..haritu aku dah amek balek dah URL Gadis1810 tu...pahtu bile die buat maintenance yang sebelum ni tetibe ilang plak blog tu...padehal aku dah register dah..siap dah membebel lagik dalam tu..boleh kan tetibe die delete semule blog tu..delete kali kedua okeh....fine la if die delete je kan..ni siap ade plak name pempuan mane tah..NurSuze tetibe register under URL blog lame aku tuh...WTF..celah mane ko datang...dah la blog ko kosong kan..nak dengki dengan aku plak kan...

blogger-blogger lame kenal la aku..sebab aku pon dah lame berblogging since 2007 lagik..dulu aku naik pon dengan URL blog lame tuh..aku join event Nuffnang pon dengan blog lame aku tu...igt org lain x kenal ke URL tu aku punye...errrrghhh..siap de yang dok tanye aku lagik apesal blog aku kosong...padehal tu bukan blog aku..tu blog si pencuri blog aku....apekah??? lantak la..

to Blogger..sudah-sudah la tuh buat maintenance..skang ni blog aku yang bermasalah..esok-lusa ko buat maintenance lagik..blog sape plak yang hilang or blog sape plak yang dah x mesra alam...bile sume blogger lari ke hosting lain..baru ko tau nanti...damn la ko..

No comments: