i Love this Quotes

"I asked Allah for strength & Allah gave me difficulties to make me strong, I asked Allah for wisdom & Allah gave me problems to solve, I asked Allah for courage & Allah gave me obstacles to overcome, I asked Allah for love & Allah gave me troubled people to help, I asked Allah for favours & Allah gave me opportunities.... Maybe I recieved nothing I wanted, but I received everything I needed.".....Alhamdulillah :)

Tuesday, July 5, 2011

Gambar Lisa Surihani Berpakaian Askar Wataniah






Platun seni askar wataniah yang terdiri daripada artis-artis tempatan akan berlepas ke Lubnan akhir bulan hadapan bagi memberi semangat kepada pasukan pengaman di Lubnan.

Sokongan juga telah diberikan oleh Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi dimana ianya merupakan permulaan yang baik kepada platun ini dan juga usaha ini dapat menarik minat kaum lain menyertai Askar Wataniah. Dalam platun ini, seramai 22 artis tempatan termasuk penyanyi Datuk Siti Nurhaliza terlibat dalam sesi latihan pertama itu Isnin 4/7/2011.

Kira-kira 300 orang yang sedang menunggu giliran untuk menyertai platun seni askar wataniah iaitu merupakan sambutan baik yang diterima daripada artis-artis tempatan.


No comments: