i Love this Quotes

"I asked Allah for strength & Allah gave me difficulties to make me strong, I asked Allah for wisdom & Allah gave me problems to solve, I asked Allah for courage & Allah gave me obstacles to overcome, I asked Allah for love & Allah gave me troubled people to help, I asked Allah for favours & Allah gave me opportunities.... Maybe I recieved nothing I wanted, but I received everything I needed.".....Alhamdulillah :)

Tuesday, May 24, 2011

Blogger Terlampau Menghina Islam!!!








SUMBER DARI BLOG YG MENARIK

Kepada pihak berwajib khasnya Polis dan SKMM sila ambil tindakan dengan segera.Ini isu sensitiviti dan akan membangkitkan kemarahan orang islam

ANDA NAK LIHAT BLOG YANG TERLAMPAU INI ???

KLIK DI SINI

AYUH KITA REPORT TENTANG BLOG INI !!!
 

2 comments:

feyus said...

x sanggup melihat ini semua.. Islam adalah agama yang suci..kpd penghina2 agama islam. Jgn cuba2 lg permainkannya.Kitab Al-Quran penuh dgn kebenaran dan petunjuk buat manusia.

shamsulS2 said...

Pada Pandangan Saya:-

Kekuatan Islam dan kebenaran yang dibawa oleh Islam tidak sedikitpun tercalar dengan rencana-rencana yang negatif terhadap Islam malah rencana-rencana sebegini akan meningkatkan lagi kekuatan dan semangat juang terhadap mereka yang memusuhi Islam.

Oleh itu sekiranya berlaku jihad terhadap mereka yang memusuhi Islam maka iannya adalah terhasil dari tindakan-tindakan mereka sendiri.

Rencana-rencana yang negatif terhadap Islam menunjukkan sikap dan pemikiran musuh Islam yang negatif.

Oleh itu kesimpulannya musuh Islam sememangnya terdiri daripada mereka yang jahat,biadap,barbarik, tidak bermoral, tidak menghormati orang lain, kurang ajar, pengikut setia Iblis, sakit mental, suka akan keganasan, suka kepada provokatif, cintakan kebinasaan, penipu, suka akan peperangan, perampas hak, suka menimbulkan kekacauan, tidak suka akan kebenaran azali, suka kepada kebenaran baru yang dihasilkan oleh mereka sendiri dan penghuni tetap neraka.