i Love this Quotes

"I asked Allah for strength & Allah gave me difficulties to make me strong, I asked Allah for wisdom & Allah gave me problems to solve, I asked Allah for courage & Allah gave me obstacles to overcome, I asked Allah for love & Allah gave me troubled people to help, I asked Allah for favours & Allah gave me opportunities.... Maybe I recieved nothing I wanted, but I received everything I needed.".....Alhamdulillah :)

Wednesday, March 23, 2011

Kesemua Wartawan Sahkan Anwar Ibrahim Dalam Video Seks Itu!!!



KUALA LUMPUR 22 Mac – Klip video seks 19 minit mengenai aksi ranjang seorang pemimpin pembangkang yang dipertontonkan kepada wartawan semalam dipercayai dirakam menerusi empat kamera litar tertutup (CCTV) yang disusun secara bertindih dalam dua barisan.

Keempat-empat kamera itu memaparkan sudut yang lebih kurang sama, namun ia secara tidak langsung memberi penekanan kepada wajah dalam rakaman itu.

Keempat-empat CCTV itu juga mungkin mempunyai keupayaan infra merah kerana visual berkenaan amat terang walaupun keadaan bilik tidur yang tidak dipasang lampu.

Selain kemampuan infra merah, pencahayaan video berkenaan turut dibantu oleh sumber cahaya lampu dari bilik air yang pintunya sedikit terbuka.

Daripada pengamatan wartawan, wajah ahli politik berkenaan dan pasangannya yang dipercayai pelacur dari China masih jelas kelihatan, termasuk keadaan perut buncit serta bahagian tertentu yang bercukur.

Kesemua CCTV itu juga dipercayai diletakkan di atas sebuah meja yang mungkin menempatkan televisyen dengan lensa kamera berkenaan menghadap ke katil.

Pemerhatian wartawan juga mendapati di hujung kaki katil berkenaan, terdapat sebuah meja solek dengan cermin memantulkan imej pintu di sebelah tempat CCTV itu diletakkan.

Boleh dikatakan hampir kesemua wartawan yang berpeluang menyaksikan rakaman berkenaan semalam mempunyai keyakinan bahawa lelaki dalam rakaman itu adalah ahli politik pembangkang terkenal tanah air.

Malah, ada wartawan mempunyai keyakinan sehingga 200 peratus bahawa lelaki berkenaan merupakan ahli politik berkaitan.

Bagaimanapun, kesahihan video itu tidak dapat dipastikan selagi Datuk T yang memiliki rakaman tersebut tidak menyerahkannya kepada pihak polis atau mana-mana pakar forensik video untuk pengesahan 
 
kredit :- utusan.com.my

2 comments:

World7.. said...

Salam,wahai saudari...skiranye aktikel atau benda tu blum tepat jgn senang myebarkn nye....igt fitnah tu lebih besar dri kesalahan mmbunuh atau sbgainye...dn sbgai info....klu sesebuah mahkamah tnpa saksi hadir,adakah perbicaraan tu blh berlangsung...dn klu sesebuah rencana tv ataupn lebih tepat rancangan kgemaran rakyat malysia skrg ni AF di bt tanpa perserta yg trpilih hadir blh ker ianye di truskn...klu sesebuah kes politik,bila wartawan tnya..tpi bkn org yg kena tuduh/fitnah bgi jwpannye..org yg tak ada kena mgena dlm kes tu yg jwp smuanye adakah tu adil di sisi apa yg Allah dh gariskn.bila ianye live dlm tv...jdi fkirlh kbenarannye...Allah bgi akal utk manusia itu berfikir,wslm..

suffer8zine said...

erkkk

Terkini : Panas!!!