i Love this Quotes

"I asked Allah for strength & Allah gave me difficulties to make me strong, I asked Allah for wisdom & Allah gave me problems to solve, I asked Allah for courage & Allah gave me obstacles to overcome, I asked Allah for love & Allah gave me troubled people to help, I asked Allah for favours & Allah gave me opportunities.... Maybe I recieved nothing I wanted, but I received everything I needed.".....Alhamdulillah :)

Saturday, February 19, 2011

Crazy Love di Shah Alam


HADIR sebagai seorang penghibur yang popular dengan kejayaan jualan album mencecah 25 juta unit di seluruh pelosok dunia, Michael Buble bakal menghiburkan peminat setianya di Malaysia menerusi siri jelajah Crazy Love yang akan singgah di Stadium Malawati, Shah Alam, Selangor pada 13 Mac nanti.
Konsert Michael Buble Crazy Love Tour anjuran bersama Enrich Music Indulgence di bawah naungan Sistem Penerbangan Malaysia (MAS) dan JAG Entertainment & Design Sdn. Bhd. itu dijangka menggegarkan stadium itu bermula pada pukul 8.30 malam.
"Persembahan saya nanti diharap dapat memberi kenangan yang terindah. Saya juga tidak sabar untuk bertemu peminat saya di Malaysia, saya rindukan mereka," kata Buble yang pernah menjayakan persembahan amal di Kuala Lumpur pada tahun 2003.
Peminat di Malaysia yang tidak mahu terlepas menyaksikan persembahan penyanyi itu boleh mendapat tiket dengan melayari jagtickets.com.my atau hubungi talian 03-9205-7623.
Tiket dijual pada harga RM250, RM335, RM435, RM690, RM850, RM898, RM998, RM1,098 dan RM2,000.
Bakal memperkenalkan album keempatnya melalui siri jelajah konsertnya itu, Crazy Love dianggap sebuah album yang mempunyai bunyi-bunyian yang asli.
Malah, hampir kesemua lagu di dalam album itu dirakam secara langsung bersama para pemuzik serta iringan grup orkestra untuk memastikan kesegaran albumnya.
Crazy Love masih lagi mengekalkan sentuhan mentornya iaitu David Foster bersama-sama Bob Rock dan Humberto. Gatica selaku penerbit.

sumber :- kosmo.com.my

No comments: