i Love this Quotes

"I asked Allah for strength & Allah gave me difficulties to make me strong, I asked Allah for wisdom & Allah gave me problems to solve, I asked Allah for courage & Allah gave me obstacles to overcome, I asked Allah for love & Allah gave me troubled people to help, I asked Allah for favours & Allah gave me opportunities.... Maybe I recieved nothing I wanted, but I received everything I needed.".....Alhamdulillah :)

Saturday, February 26, 2011

Bahagia Yang Aku Rasa | 11 Januari

Sebelas Januari bertemu
Menjalani kisah cinta ini
Naluri berkata engkaulah milikku
Bahagia selalu dimiliki
Bertahun menjalani bersamamu
Kunyatakan bahwa engkaulah jiwaku


Akulah penjagamu
Akulah pelindungmu
Akulah pendampingmu
Di setiap langkah-langkahmu

Pernahku menyakiti atimu
Pernah kau melupakan janji ini
Semua karena kita ini manusia

Akulah penjagamu
Akulah pelindungmu
Akulah pendampingmu
Di setiap langkah-langkahmu

Kau bawa diriku
Ke dalam hidupmu
Kau basuh diriku
Dengan rasa sayang
Senyummu juga sedihmu adalah hidupku
Kau sentuh cintaku dengan lembut
Dengan sejuta warna




our fevret song..11 januari sangat-sangat bermakna dalam hidup aku...11 januari aku bertemu dengannya...dan segalanya bermula pada 11 januari...
abang...tenks sebab hadir dalam hidup saya...tenks sebab terima saya...terima diri saya yang sebelum dan terima diri saya yang selepas...sangat-sangat saya hargai...cuma abang je yang saya sayang sekarang ni...dan saya harap abang tak merasa sangsi atau  ragu-ragu dengan saya...

abang..saya cuma nak abang tau..yang saya tak pernah penat melayan kerenah abang walau kadang-kadang saya rasa yang saya ni x mampu nak bertahan lagi dengan abang...tapi saya cuba pertahankan hubungan kita..dan saya tak nak kita berpisah....

mungkin ni semua ujian kita...walaupun everyday kita gaduh..kita bertengkar..tapi sebenarnya benda tu la yang merapatkan kita...saya tak letih melayan rajuk abang yang kekadang macam budak-budak...saya still boleh sabar sebab saya tau keadaan abang...dan saya tau abang memerlukan seseorang untuk abang share something..dan saya sedar yang saya kadang-kadang tak dapat nak spendtime dengan abang...saya harap abang pon boleh bersabar dengan saya...

as long as kita masih sayang each other...tak jadi masalah untuk hubungan kita ni terus bertahan...love u abang...
 

No comments: